måndag 29 november 2010

Dagens Stockholms bild!

Ska börja med en helt annan sak först.
När jag är ute ock tar bilder så tycker jag ärligt att fan den blev bra när jag kollar på kamerans skärm.men så kommer man hem,där börjar det,Fan vilka skitbilder man tar,lika bra o ge upp ut med kameran på blocket.
Så e det jämt för mig.om det är sant eller ej kan inte jag svara på,det enda jag vet är att jag tycker dom är skit..

skit eller ej nu kommer en av flera Stockholms bilder som kommer visas veckan.

Länge satt denna tjej med huvudet i knät tittade kanske upp en två gånger,såg väldigt uppgiven ut.Mannen som tittar på henne sålde tidningen Situation.
Han stannade upp gick fram ock frågade hur det va fatt.
Jag tycket det va fint o härligt att det finns människor som bryr sig om andra.
själv stod jag ju där o fotograferade och var inte ett dugg bättre än alla andra som bara gick förbi utan att ens se henne.

1 kommentarer:

Daniel sa...

Jag kan bara hålla med dig där. Jag har samma grej här... Man tar sin bild, tittar. Shit det där blev rätt bra. Man kommer hem, trycker in minneskortet i datorn. Huh...vilket crap, hur kunde jag tycka att det där var bra.

Så jag är med på vad du säger. Dock så tycker jag att du tar grymma bilder mannen.

Denna har du verkligen fångat bra. Mannen med tidningen som tittar på tjejen på bänken medan alla andra går förbi. En grym stämning i bild. Gillar den skarpt. Bra jobbat Niklas.