fredag 8 maj 2009

Varit på release spelning med Henrik Björkman & Paj Malaj

Förra torsdagen så hade Henrik Björkman & Paj Malaj release spelning på ungdomens hus.
jag var där för o kolla in.har aldrig sett Roger spela "min sambos bror".
tog med mig kameran för att se om man kunde få några sköna bilder.
Det visade sig vara lite svårt i det dunkla ljuset,Jag har ju ingen blixt.
men med höga iso så blev det å här.Klicka på bilden för att starta bildspel.


skivan kan du köpa här om du gillar det du hör.
Cdon.se
Ginza.se

3 kommentarer:

FotoMix-bloggen sa...

Kanoners Niklas.
Snyggt i svartvitt. Gillas.
På såna här grejer är det nästan bara bra att inte ha blixt. Det kan bli lite platt då. Då är det bättre med en kamera som man kan pressa ISO:t på istället.
Överlag gillar jag bildspelet.
Men om jag får komma med lite "kritik" så saknar jag lite tighta närbilder på bandmedlemmarna att sticka in emellanåt.
Men som sagt, snyggt jobbat.
/Daniel

Photos_By_Niklas sa...

Jag vet att jag borde gått fram till scenen men kände mig lite obekväm med att gå fram, lite blyg kanske :-D

men tack för den fina komentaren.

Karins fotoblogg sa...

Snygga bilder! De gjorde sig mycket bra i svartvitt! Hur höga ISO hade du? Tyckte inte att det var så mycket brus.

Musiken lät bra också!

Ha det gott